Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Ιδέες για την Κίνα!

Γράφει ο ΗΛΙΑΣ  ΝΟΜΠΙΛΑΚΗΣ

Έχω πάει 3 φορές στην Κίνα, μία σαν τουρίστας και δύο προσκεκλημένος από πανεπιστήμια, όπου δίδαξα σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και έκανα και κάποιες διαλέξεις σε επαγγελματίες, για θέματα που αφορούν την διατήρηση και προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Έτσι είχα την ευκαιρία να συζητήσω και με αξιωματούχους  της κεντρικής εξουσίας και περιφερειακών διοικήσεων, αλλά και να επισκεφθώ εκθέσεις, εργοστάσια, εργοτάξια, μουσεία και εργαστήρια.

Εντυπωσιάστηκα από τον σεβασμό τους στους Έλληνες και την ιστορία μας, αλλά και από την διάθεση τους για συνεργασία σε πολλά επίπεδα. Είδα δε προϊόντα να διατίθενται από κάποια λεπτά του ευρώ έως τιμές που είναι  μόνο για πολυεκατομμυριούχους.

Μου έχει μείνει στο μυαλό μου, ότι οι ευκαιρίες και οι δυνατότητες, ειδικά σε αυτές τις δύσκολες εποχές που περνάμε σαν Έλληνες, είναι απίθανα πολλές και οι προοπτικές ακόμα μεγαλύτερες.

Την περασμένη βδομάδα, που επισκέφθηκα την Ρόδο για υπηρεσιακούς λόγους και βρήκα  χρόνο και για βόλτα, περπατώντας είδα μια επιγραφή για Εισαγωγές – Εξαγωγές από και προς Κίνα και μπήκα να δω τι πουλάνε.

Με υποδέχθηκε ένας κύριος ευγενέστατος και χαμογελαστός. Του εξήγησα ότι μπήκα από περιέργεια και ότι δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου. Με έκπληξη τον άκουσα να θέλει να μου προσφέρει καφέ αλλά και να με ενημερώσει για το πώς δουλεύει με τους Κινέζους και τους Έλληνες συνεργάτες και πελάτες του.

Σας εξηγώ το όλο πλέγμα. Ο κ. Μάνος Σισαμωτός, τυπικός κοσμοπολίτης Ροδίτης με την νησιώτικη προφορά του, έχει δημιουργήσει την SISAMOTOS O.E,  New Tech CORPORATION, εταιρεία Εισαγωγών - Εξαγωγών  η πηγή...

Η εταιρεία έχει έδρα την Ρόδο και δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο!........και βασίζεται σε 3 αρχές παροχής υπηρεσιών :


1. Πλήρη κοστολόγηση εισαγωγής πριν την παραγγελία, για να ξέρει ο αγοραστής πόσο θα κοστίσει το προϊόν παραδοτέο στην πόρτα του! Η κοστολόγηση χρεώνεται εφάπαξ 350 ευρώ!

2. Διαθέτει DVD καταλόγων με πάνω από 500.000 κωδικούς προϊόντων, που καλύπτουν 6 Επαγγελματικές Κατηγορίες. Το DVD καταλόγων χρεώνεται 75 ευρώ και παραδίδεται με αντικαταβολή. Το ποσόν αυτό επιστρέφεται με την πρώτη παραγγελία.

3. Εύρεση των προϊόντων που ζητά ο πελάτης, μέσω του γραφείου τους στην  Κίνα και δεν σταματάνε μόνο στα 500.000 προϊόντα που ήδη έχουν συμφωνίες συνεργασίας, αλλά  μπορούν να βρούνε ότι απίθανο ζητήσει ο νους μας!

Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για την σωστή και αξιόπιστη εισαγωγή εμπορευμάτων. Η όλη διαδικασία εισαγωγής γίνεται από την εταιρεία σε συνεργασία με εργοστάσια, δηλαδή.....παραγγελία, πληρωμή, παρακολούθηση παραγωγής, φόρτωση, παραλαβή εμπορευμάτων, εκτελωνισμός, μεταφόρτωση και παράδοση στον αγοραστή!

Ο κ. Σισαμωτός με την  εταιρεία του, ψάχνει για μας!.....μας βρίσκει αυτό που θέλουμε, ελέγχει την ποιότητα, την ποσότητα κλπ  και ταυτόχρονα διατηρεί χαμηλή κερδοφορία  για αυτόν μέσα από  πωλήσεις με πολύ χαμηλότερες τιμές των προϊόντων από αυτές της αγοράς! Οι εισαγωγές απευθείας από εργοστάσια της Κίνας, μπορούν να μειώσουν το «κόστος αγοράς» έως και 60%!

Βεβαίως μου εξήγησε,  η εισαγωγή από Κίνα γίνεται με κοντέϊνερ που το μικρότερο είναι  20 ποδιών, άρα μεταφέρει προϊόντα – παραγγελίες αρκετών πελατών μαζί και μετά εκείνος παραδίδει στον κάθε πελάτη στον χώρο και τον τόπο που θα συμφωνηθεί.

Θεωρώ ότι η συμμετοχή του αγοραστή στο έργο που  ανατίθεται  είναι λογική, αρκεί η κάθε συνεργασία να διασφαλίζεται μέσω ξεκάθαρων όρων .

Γιατί τα λεω όλα αυτά, μα γιατί εντυπωσιάστηκα από τον τόσο μεγάλο αριθμό προϊόντων που διακινεί αυτή η εταιρεία, αλλά και γιατί θα μπορούσα και εγώ μέσω αυτών να αποκτήσω αξιόπιστα προϊόντα με σημαντικό προσωπικό κέρδος!

Δεν γνωρίζω......από εμπόριο, αλλά η ευγένεια και η φιλοξενία του επιχειρηματία κ. Μανώλη Σισαμωτού,  μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη!

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα. Δεν ξέρω αν στο μεταξύ είχατε κάποια προσωπική συναλλαγή με τον εν λόγω "κύριο" από τη Ρόδο, εγώ όμως είμαι ένα από τα θύματά του. 'Εστειλα 3.000 ευρώ προκαταβολή πέρισι 11.12.2012, μετά από απανωτά ψέμματα και υπεκφυγές και αναβολές, ακύρωσα την παραγγελία μου τον Μάιο και ακόμα περιμένω την επιστροφή της προκαταβολής μου. Τελικά αποφάσισα να προχωρήσω νομικά για να δικαιωθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή